22 Şubat 2013 Cuma

Duru Pelin

Pelin'im,
Solağım,
Başak burcuyum,
Uluslararası İlişkiler lisansını bitirdim,
Kişilerarası Yüksek lisansını tez aşamasında bıraktım,
Üniversite mezunu olarak kaldım,
Evliyim,
Annem babam ben ergenken boşandılar,
İlkokuldan beri ikiz çocuklarım olmasını istiyorum,
Hamileliği çok merak ediyorum,
Fenerbahçeliyim,
Yolda köpek ve bebek görsem sevmek için köpeği tercih ederim,
Demir eksikliğim var ama kansız değilim,
Astigmatım var, gözlük kullanıyorum,
Yemek yemeyi çok seviyorum,
Eski kaşara ve dondurmaya bayılırım,
Her zaman fazla kilolarım vardır,
Boyum 1.73 olduğu için kilolarımı saklarım,
Kavunu karpuza, kahveyi çaya tercih ederim,
Jazz dinleyince kendimi çok zengin hissederim,
Salata yemeyi çok severim ama yeşillikleri yıkamak hep zor gelir,
Üşengecim,
Ertelerim, sonra ertelediğim için vicdan azabı çekerim,
Kocamı çok severim,
Dekorasyon ve yemek bloglarında kendimi kaybederim,
Modayı sever, bilir, takip eder ama tatbik etmem,
Arkadaşlığa önem veririm,
Gay'leri çok severim,
Tasarıma saygı duyarım,
Zeki insanlara hayranım,
St. Petersburg'a gitmeyi çok isterim,
Japonya'yı merak ederim,
Kuzey'i gezmek isterim,
Ayvalık'ı hep çok özlerim,
Kendime ait bir restaurant ve hayvan barınağı hayallerim var,
Kitap okumayı sevdiğim kadar biriktirmeyi de severim,
Müzikle aram iyidir ama "hadi bir şarkı söyle" dendiğinde aklıma hiç isim gelmez,
"Kördüğüm" şarkısında genelde ağlarım,
Haberlerde, filmlerde, reklamlarda ağlarım,
Teknolojiyle iç içe olmayı tercih ederim,
Issız kumsallarda olmaktan hoşlanırım,
En sevdiğim çiçek gelinciktir,
Kışı yaza tercih ederim ama en çok baharı severim,
Fransızca öğrenmeyi çok istedim, öğrenemedim,
Renkleri severim,
Çizemem ama güzel boyarım,
Hediye vermeyi çok severim ama en iyisini bulmak için düşünürken hep geç kalırım,
Bana sürpriz doğum günü yapılsın isterim, daha hiç olmadı,
Sudoku ve puzzle ile rahatlıyorum,
Beyaz şaraba bayılıyorum,
Sıcak bir yaz gününe en çok buz gibi bira yanına patates kızartmasını yakıştırıyorum,
İstanbul'a ve boğaza aşığım,
Sarı bir Smart'ım, beyaz bir jipim olmasını istiyorum,
Aktif olarak araba kullanmıyorum,
Kısa, sarı, pixie saçlarım olsun istiyorum bana yakışmadığı için uzun saçlarımla yaşıyorum,
Kimi zaman erkek muhabbetini kadın muhabbetine tercih ediyorum,
Koyu renkli kısa tırnakları seviyorum,
Küpesiz kendimi çıplak hissediyorum,
Kendime en çok kırmızı tonlu rujları yakıştırıyorum,
Düzenli olmayı seviyor, dağınıklığı toparlamayı seviyorum,
Bulaşık makinesini yerleştirmeyi çok sever, boşaltmaktan hiç haz etmem,
Misafir ağırlamaktan büyük zevk duyuyorum,
Beni seven bir ailem olduğu için kendimi çok şanslı hissediyorum,
Mükemmeliyetçiyim,
Kırtasiyelerde kendimi kaybedebilirim ama çok şey satın almam,
Hindistan cevizinin kokusunu çok severim,
Sosyal medya bağımlısı(mı)yım,
Kadıköylü'yüm,
Atatürkçüyüm,
Türkçe'yi yanlış kullananlara tahammülüm yoktur,
Kısmetin matematiğine inanırım,
İnancımın konuşulmasını sevmem,
Geometriyi severim,
Buraya kadar okuyanları öperim!

18 yorum:

  1. Bu saatte gulumsedim kizima ve esimede okudum. Yazindan mutlu sakin hafif tembel oldugunu dusundum ve cok hosuma gitti. Bir omur boyu mutlu huzurlu ol insallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok teşekkür ederim mahçup oldum... Hissettiğiniz gibi biriyim evet :) güzel dilekleriniz için çok sağolun, huzur hepimizle olsun...

      Sil
  2. :)) iyi bağlama olmuş Pelin, herkes kendini bilir ama eline pc verseler, bu kadar iyi sıralayamaz bence...
    Benzer taraflarımız var ;) bir tanesi de FENERBAHÇELİ olmak.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, bana da. Bir Anda ilham geldi :) başka benzer taraflarımız neler acaba merak ettim ama her zaman her yerde en büyük Fener ;)

      Sil
  3. hehe, güzelmiş.. bende mi yapsam acep? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yap bence sonradan okuması pek keyifli ;)

      Sil
  4. insanın kendini anlatması zor olsa gerek, ama sana değil belli ki(:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimki de bir ilham anında çıktı böyle yoksa bence de o kadar kolay değil :)

      Sil
  5. okudum, öpücük borcun var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. keşke tüm borçlar böyle olsa ;) seve seve borcumu öderim :D

      Sil
  6. Bende seni severim bir de sarılır öperim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ohh mis :) canım benim ben de seni sarılır da öperim ;)

      Sil
  7. bitecek diye korkup okumaya kıyamadım, harika olmuş.:)
    karikatürlerden zaten belliydi ne kadar renkli olduğun ama bu en güzeli oldu ;)
    Ayse

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Ayşe,
      Tatlı yorumun için çok teşekkürler :)

      Sil
  8. Hangi "Kördüğüm"? Mor ve Ötesi'nden mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mor ve Ötesi değil, eskiden Hümeyra'nın sonra da Aslı'nın söylediği. Ki beni Aslı'nın yorumuyla olan ağlatır genelde...

      Sil
  9. Önce bir başladım okumaya, okudum, Okudukça daha da okumak istedim... bir insan kendini bu kadarmi iyi anlatirmis... bende başak burcuyum, bende fenerbahçe liyim bende önce köpeklere giderim ve ilkokuldan beri hep kızım olsun isterim..ama daha önce tum istediklerimi başka birinden okumamistim... tebrik ederim takip etmek cok keyifli...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim... Ne tatlı ortak yanlarımız varmış ;) sevgiler...

      Sil

Şimdiden çok teşekkür ederim :)

Katılımınız benim için çok önemli, her zaman beklerim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...