3 Şubat 2013 Pazar

Varsa?

Yazmak istedim bir şeyler ama nereden başlasam ne desem bilemedim...
Yalnızlık yazdırıyormuş bana, aklım kalabalık olunca sözcükler kargaşa içerisinde buluşamıyor klavyeye akamıyormuş...


Özledim yazarken keşfetmeyi, A derken D'yi anlatmaya başlamayı, yazarken kendimi tanımayı...
Özledim gözlemlediklerimi, fark ettiklerimi paylaşmayı...

Gel gör ki düşünsem de, gözlemlemeye, fark etmeye devam da etsem birleşmiyor harfler, düşmüyorlar birbiri ardına...

Varsa yazmamı istediğiniz bir konu söyleyin lütfen, konuşalım beraber...


4 yorum:

  1. özel veya iş hayatımızdaki öncelikler nelerdir. bunu yönetmenin bir sırrı var mı ?
    doğru sıralama yapabiliyormuyuz.?
    görüşlerinizi paylaşırsanız sevinirim. sevgilerimle,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katılımınız için teşekkürler, değerlendirmeye alacağım.
      Sevgilerim ve kocaman öpücüklerimle...

      Sil
  2. Bence ne yazdığının önemi yok, "selam" da yazsan olur.Önemli olan o anı bir şekilde paylaşmak, aktarmak. Bak Fransız yazar ne demiş, "Anı yazmak ölümün elinden bir şey kurtarmaktır." (André Gide)

    S.S

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Desteğin ve güzel bakış için ne desem az, çok teşekkür ederim sevdiğim...

      S.S

      Sil

Şimdiden çok teşekkür ederim :)

Katılımınız benim için çok önemli, her zaman beklerim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...