cS-1aIC7oVvN0DczzfhH1B8ToLI DIY'landım da duruldum...-! ♥ Fesleğen ♥ !

7 Nisan 2013 Pazar

DIY'landım da duruldum...


16 Temmuz 2011'de evlendik. Evlenirken evimizin temel ihtiyaçlarını giderip kimi boşlukları aceleye getirmek istemedik ve sonrasında doldurmak üzere bıraktık. Evdeki pek çok eksik zamanla tam da istediğimiz gibi içime sinerek giderildi. Gelin görün ki salonumuzun biricik duvarı bir türlü dolmak bilmedi. Ne düşündüysek olmadı, hem boşluğu dolduracak hem de bize özgü bir şey olsun istedik. Neler düşündük ama hiç biri için hareket geçmedik.

Sonunda evlenmeden hemen önce gördüğüm zaman zaman farklı versiyonlarıyla karşılaştığım bir fikri buraya uygulamak aklıma geldi. Tam bir hafta önce bu gün, pazar miskinliği sırasında kafamdaki ampül yandı ve fikri sevdiğimle paylaştım. Hafta içi bir gelişme olmadı ama bu pazar hadi dedik ve attık kendimizi Bauhaus'a. Orada gönlümüze göre bir çerçeve buluruz en kötü profil-çıta bir şey alırız kendimiz yaparız diye düşünüyorduk. Ama hiç öyle olmadı. Çerçeveler çirkin, profiller sağlam değildi... Benim de içimden hep eski görünümlü bir çerçeve kullanmak vardı. Kalktık Küçükyalı'daki eskicilere gittik. Ki pazar olduğu için açık olmadıklarını düşünüyorduk ama bizi yanılttılar. Pek çoğu açıktı. Daha arabayı park etmeden bir dükkanı beğendim ama arabadan inince o mağaza arkamızda kaldığından diğer dükkanları gezdik ancak hiç birinde istediğimiz gibi bir şeyle karşılaşmadık. Zaten dükkan sahipleri de bulmamız için hiç yardımcı olmadılar. Artık arabamıza dönerken son bir umutla ilk gördüğüm yer için "Şuraya da bir bakalım öyle gidelim." dedim. O mağazaya kadar hiç bir dükkan sahibi bizimle ilgilenmezken burada daha kapıda karşılandık, tozlu aralıklardan hiç üşenmeden bize seçenekler sundular. "Gerçek esnaf bir başka oluyor." diye düşünmemizi sağladılar. Sağolsunlar, gönlümüze göre hatta şimdi düşününce gönlümüzdekinden de güzel bir çerçeveye kavuştuk. Eve gelirken de mandallarımızı da aldık, çivileri çaktık, ipleri gerdik ve sonuç aşağıdaki gibi oldu....



Burnu aka aka benimle dolaşan, sonra da evde tüm çivi işlemlerini gerçekleştiren sevdiğime bir kez daha teşekkür etmek istiyorum... 

12 yorum:

  1. kendinize ait ve düşüncenizi hayata geçirmek en zevkli olgulardan biridir. ne güzel ki siz bunu devamlı yapıyorsunuz. ellerinize sağlık, iyi ve huzurlu günlerde içini sevdiklerinizle doldurmak dileklerimizle. füsun & abdullah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiz... Bize düşüncelerimizi özgürce yapabileceğimizi öğreterek büyütenler sağolsun... Pelin & Furkan

      Sil
  2. güzel olmuş, güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
  3. Nefis bir fikir olmuş Pelin, büyük bir çerçevede yer alan tek bir resimdense, farklı ve anılarla dolu bir sürü resim çok manidar olmuş ve çerçeve seçiminse harika, her alanda değerlendirilebilir.
    Sevgiler, iyi haftalar canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :) Benim de uygulamadan önce kafamda canlandırdığımdan çok daha güzel oldu, mutluyum :)
      Sevgiler canım, sana da iyi haftalar...

      Sil
  4. çok güzel olmuş. benimkini kandırabilirsem ben de deneyeceğim ;)
    çerçeve cidden harika özellikle. dolaştığınızı fazlasıyla değmiş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimki sağolsun uydu fikrime, dolaştı benimle ama sonuçtan o da çok memnun kaldı ;) dolaştığımıza değdiğini ben de düşünüyorum biraz fazla yürüdük ama sonuç istediğimiz gibi oldu :)

      Sil
  5. Çook başarılı, çok güzel olmuş.
    Ellerinize sağlık.
    İçini bir sürü güzel anıyla doldurursunuz umarım :)
    Küçükyalı'da eskiciler olduğunu hiç bilmiyordum.
    Fiyatlar nasıldı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çoook teşekkür ederim canım :) amin diyorum şimdilik sadece biz varız, önümüzdeki zamanlarda yeni anılarla güncelleyeceğiz :)
      Küçükyalı'daki eskicileri ben de eşimden duyuyordum da hiç gitmemiştim. Küçükyalı'nın üst taraflarında e-5'e yakın bir caddede sıralanmışlar. Kimisi bildiğin antikacı böyle pahalı, kıymetli ve çok şık şeyler satıyor. Kimisi bildiğin spot mağaza, eski çekyat, televizyon, buzdolabı satıyor. Kimisi de ne antikacı ne de spotçu onlar en güzelleri :) ıvır zıvırlarla dolu, güzel eskiler var, biz bu çerçeveyi 50liraya aldık mesela. Bauhaus'ta dandik plastik çerçeveler vardı, bu eski tip, ahşap taş gibi çerçeve :) Çok şeyin fiyatını sormadım ama ne spotçu ne antikacı olan dükkanların çok pahalı olduklarını sanmıyorum, makul gözüküyorlardı :D

      Sil
  6. çok güzel olmuş emeğinize sağlık sanırım mutfak için bir pano fikri edindim teşekkürler :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler :) fikir verebildiysem ne mutlu bana :)

      Sil

Şimdiden çok teşekkür ederim :)

Katılımınız benim için çok önemli, her zaman beklerim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...