21 Nisan 2013 Pazar

Eyvah! Yazmayı unutmuşum...

Derdim büyük a dostlar ben bu ara yazmayı unutmuşum!
"Öğle Karikatürü" serisi bitti biteli, her gün giriyorum bloga yazı yazayım diye ama nedense her seferinde üç beş cümle yazıp kapatıyorum bilgisayarı.
Az buçuk korkuyordum bu durumdan. Alışmıştım blogun her gün güncellenmesine ama bir şeyler yazmamaya... Esasen seriyi bitirme sebebim de biraz buydu. Körelmeye başladığımı hissediyordum.

Benim için yazmak biraz yemek yapmak gibi. Pek çok kadının yaşadığı genel sorun ne yapacağıdır. Sorun yemeği pişirmek değil ne yapacağını bulmaktadır. Ne yapacağını bildikten sonrası kolaydır. Hangi konuda yazacağımı biliyorsam klavyeyle buluştuğum an gerisi geliyor ama iş ne yazacağını bilmekte. Gün içinden yaptığım gözlemlerim mi azalmış, yaptığım gözlemleri aklımda tutup sizlerle buluşturma kısmında mı aksaklık var bilemiyorum. Neyse ne eminim önümüzdeki günlerde eski ritmimi yakalayıp hayattan çıkardıklarımı sizinle paylaşmaya başlayacağım...


En kısa zamanda tekrar görüşmek dileğiyle kendinize iyi bakın, beni unutmayın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Şimdiden çok teşekkür ederim :)

Katılımınız benim için çok önemli, her zaman beklerim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...