17 Nisan 2013 Çarşamba

Öğle Karikatürü - 100 ve SON

Sevgili Öğle Karikatürü takipçileri (umarım öyle bir takipçi kitlesi vardır.), sevdiğim karikatürleri paylaşmak istememle başlayan, yuvarlak hesap sevdiğim için 50'de hala aklımda karikatürler olduğundan 100'e kadar devam etme kararı aldığım, artık blogun kişisel yazılarımı yazmam için beni teşvik edici durgunluğuna ihtiyaç duyduğumdan bu gün Öğle Karikatürü serimiz son buluyor... 

Takip eden, gülücüklerini eksik etmeyen herkese teşekkürler, umarım sıkıcı iş hayatı, gri kış günleri içinde yüzünüzde bir tebessüme sebep olabilmişimdir... 

Günün karikatürü tüm takipçilerime gelsin... 



10 yorum:

  1. her ne kadar yorum yapmasam da takipteydim. alışmıştım ya, güzel oluyordu :) neden 100 e takılıp kaldın ki bunun 200 ü var 300 ü var olmadı düz hesap 1000 i var :) sayılara takılıp kalmamak lazım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yorum olmasa da takip edilmek güzel :) teşekkür ederim ilgin için... esasen bu karikatürler yüzünden blogumu biraz boşlamaya başladım, eskisi gibi yazmaz oldum o yüzden artık bitirmek istedim :) düz hesap 1000 iyiymiş :))

      Sil
  2. O zaman kisisel yazilarinin arasina serpistirilmis karikaturler talep ediyorum:P
    Seviyordum biliyorsun;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne tatlı bir talep bu böyle tamamdır o zaman bu şekilde orta yolu da bulmuş oluruz ;)

      Sil
  3. ben de takip ediyordum ama yaaaa :(
    özellikle bu saatlerde bana bi sıkıntı geliyor iş yerinde. hemen açıyorum bloguna bakıyorum, bakalım bugün ne var diye.

    bundan sonra yazılarını okuyacağız artık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Esasen bu seriye başlarken amacım tam da söylediğin gibi sıkıcı iş saatlerine renk katmaktı, anlıyorum ki görev amacına ulaşmış :)
      Bundan sonra yazılarımın arasına karikatürler koyarak ikisi bir arada yapacağım ;) Üzmek istemezdim ama artık tembelliğe bir son vermem gerekiyordu, çok teşekkür ediyorum ilgin için...

      Sil
  4. Severek takip ettik canım bu seriyi arada serpiştir yine :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bitince daha iyi anladım ne kadar sevildiğini, teşekkürler :) Aralarda olacak merak etme ;)

      Sil
  5. 100'ü hep merak ediyordum. güzeldi ama seni dinlemek te güzel olacaktır.

    YanıtlaSil
  6. ben de isterim aralarda ama kendini de özletme :)

    YanıtlaSil

Şimdiden çok teşekkür ederim :)

Katılımınız benim için çok önemli, her zaman beklerim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...