cS-1aIC7oVvN0DczzfhH1B8ToLI Eşlemekle eşlememek işte tüm mesele bu...-! ♥ Fesleğen ♥ !

13 Mayıs 2013 Pazartesi

Eşlemekle eşlememek işte tüm mesele bu...

Yıkanmış, kurumuş çoraplar, pazar günü saat 13:30 sularında salondaki üçlü koltuğun üzerine eşlenmek üzere bırakıldılar.
Günlerden pazartesi, saat 22:50 suları, yıkanmış kurumuş çoraplar oldukları yerde yaşamlarını sürdürmeye devam ediyorlar... 
Bakalım kim kimi yenecek?  
Evlilik dediğin işte böyle bir şey, her zaman sev sevil, aşkım canım değil aynı zamanda çorap eşlemek demek... Bekarken eşlenmiyor muydu bu çoraplar nedir anlamadım, iki senedir ütüye rakip bizim evde..                   


10 yorum:

  1. ne güzel anlatmışsın :) Aynı dert bizim evde de var. Hiç sevmiyorum ama ben bu eşleme olayını. O nedenle en başta çamaşırları askılığa asarken eşliyorum sonda çekeceğim çileyi başta çekiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. herkesin derdi aynıymış... askılığa asmak da ayrı bir sıkıntı ya zaten :) ama deneyeceğim belki öyle bir çözüm olur sağol...

      Sil
  2. :)) nasıl sıkıcı bir iştir o bilirim canım ama ütü kadar olamaz, zira eşleşmeye hacet kalmadan ve yerlerine yerleşmeden de kirli sepetine yol alabilirler ama ütü den kaçış yok. :))
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yalnız olmadığıma pek mesudum :) teşekkürler,
      sevgiler...

      Sil
  3. koltuk üzerinde bitene kadar bekletenler de var:))

    YanıtlaSil
  4. Bir sepet alıyorsun içine bi ara "eşleştiririm yaaa"(burdaki tonlama hafif yayvan olmalı) diyerekten tüm çorapları dolduruyorsun.
    İsteyen istediği çorabı haydi eşini bulalım oyunu ile bulup giyiyor. Onlar eşlerini bulup giydikçe sepete yenileri katılıyor. Bu kısır döngü böyle devam ediyor. Ta kiii kız anası eve gelene kadar.İşte bir tek o zaman çoraplar kendi eşleri ile aynı çekmecede buluşabiliyor. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok tatlıymış bu anlatım :D ben bir tek kendimi böyle zannederdim meğersem herkesin ortak derdiymiş, iyi ki paylaşmışım rahatladım :)))

      Sil
  5. ah O coraplar yok muuuu! Bazen de cift olarak atarsin makineye, eminsindir ama cika cika tek bir tanesi cikar. Istedigin kadar ara dur, bulamazsin :)

    Bir kitap okumustum butun o bulamadigimiz tekli coraplar Somewhere called Nowhere diye bir aleme gidiyordu. Hatta kaybolan bazi insanlarda.

    Nerden geldiyse aklima :)

    Iyi corap eslestirmeler diyerek bagliyorum.

    YanıtlaSil
  6. degısık bır post
    cekılısım var bekelrım

    YanıtlaSil

Şimdiden çok teşekkür ederim :)

Katılımınız benim için çok önemli, her zaman beklerim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...