cS-1aIC7oVvN0DczzfhH1B8ToLI Sana ne!-! ♥ Fesleğen ♥ !

14 Mayıs 2013 Salı

Sana ne!

"Sana ne!" diye bir kelime var bu hayatta.

Kime ne söylediğini bilmeyen, doğru düzgün okumadan, incelemeden yargılayan, kendine bakmadan sadece karşısındakini gören, eleştirilerini açık yüreklilikle yapamayacak kadar korkak, kimi hadsizlere söylemek için birebir.

Karşılık vermeye değmeyecek laflar etseler de "Benim hayatım, benim kararlarım, benim alanım, seni kimse hiç bir şey için zorlamıyor, hoşlanmadığın yerde bulunmak zorunda olmadığın gibi kimsenin canını boşu boşuna sıkmaya da hakkın yok..." diyesi geliyor insanın. Ve diyor da.

Mark Twain der ki "Asla aptal insanlarla tartışmayın, sizi kendi seviyelerine indirip tecrübeleriyle yenerler..."

Saygı ve sevgilerimle,
plndrkn

5 yorum:

  1. Tatlım blogla ilgili bir sıkıntı sanırım
    ama çekemeyen emeğin değerini bilmeyen laf olsun diye yaşayan bir baltaya sap olamamış o kadar insan var kiii
    sinirlenmeye değmez...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ne yazık ki öyle... Eleştirilere her zaman kapım açık, çok yakınlarımdan bile blogumla ilgili eleştiriler alabiliyorum ama bunların hiç biri seviye sınırlarını aşmadığı gibi yapıcı sonuçlar doğuracak konular oluyor... Hiç bir anlamı olmayan sadece nefretini kusanlara ise sinirlenmemeye çalışsam da bazen tutamıyor insan kendini... Esasen kızmaktan öte üzülüyor insan...
      Teşekkür ederim desteğin için...

      Sil
  2. ne kadar eli boş tip varya beyinleride bi o kadar boş takma boşver

    YanıtlaSil
  3. valla doğru demiş adam :)
    uygulayabilene ne ala..

    YanıtlaSil
  4. Boş Tenekeden çok ses çıkar tutulma... (:

    YanıtlaSil

Şimdiden çok teşekkür ederim :)

Katılımınız benim için çok önemli, her zaman beklerim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...