5 Haziran 2013 Çarşamba

Everyday I'm Çapuling

Diriliş gösterdi ki yeni nesil bomba gibi geliyor. 
Apolitik büyüdüler, yıllarca mikrofonlar uzatıldığında siyasi sorulara doğru düzgün cevap veremedikleri için eleştirildiler ancak onlar o sırada yetişmişler, olgunlaşmışlar. Şimdi de gelmiş haklarını savunuyorlar. 
Muhteşem bir duruşları var. 
Hala apolitik olduklarını düşünüyorum çünkü hala partilerden bağımsız, siyasetten uzak bir tavırları var.
Dertleri kimin başta olduğu, değil, başta olanın ne yaptığı. 
Şu anda başımızda olan hükümetle ilgili sorunları var bunları dile getiriyorlar. 
"Hükümet istifa", "Tayyip istifa" diyorlar ama sorsan kim gelsin yerine diye verecek cevap bulamazlar. 
"Beni dinlesin yeter." derler. 
Çünkü tek dertleri varlıklarını gösterebilmek, kendilerini ortaya koyabilmek. 
Ve bunun için de tüm zekalarını ortaya koyuyorlar. 
Okuyan, bilen, konuşan bir gençlik onlar. 
Direnirken kütüphane yapıyorlar. 
Yüz yüze konuşmuyorlar, ekranlarla iletişim kuruyorlar ama olsun, hala iletişiyorlar. 
Miting nedir bilmiyor, direnişe diye giderken şortlarıyla gaz bombalarından kaçıyorlar. 
Rengarenkler, kimliklerinden renklerinden vazgeçmiyorlar. 
"Neysem oyum, beni böyle kabul et" diyorlar.
Muhteşemler muhteşem. 
Mizahın en güçlü silah olduğunu biliyorlar. 
Tepkilerinin yolu mizahtan geçiyor, bu yüzden de benzersiz bir direniş ortaya çıkartıyorlar.
Yaptıklarını her gördüğümde içim coşuyorum, koşa koşa gidip hepsini sarılıp öpmemek için zor duruyorum.
Her seferinde "Aşığım bu gençlere" diyorum.
Süpersiniz çapulcu kardeşlerim, aklınıza, zekanıza, özgürlüğünüze sağlık. 

Haydi hep beraber "Everyday ı'm çapuling!"

9 yorum:

  1. Gezi Parkı na herkesin bir kere de olsa gitmesi lazım bu günlerde. Anlatılmaz hiç bir cümle ile oradaki atmosfer. O yemekhaneyi , revir i , müzik yapanları ve çimlerde kitap okuyanları görmeniz lazım. İşte o zaman başta kendi kardeşiniz ile gurur duyuyorsunuz benim gibi!
    Umut hala var ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umut var gerçekten de...
      Ben de gurur duyuyorum tüm gençlikle...

      Sil
  2. Süper özetlemişsin. Aynen ben de hepsini tek tek bulmak afferin lan demek istiyorum.
    O ince espriler, o zeka.
    Hükümeti korkutan da bu oldu bence.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler...
      Kesinlikle bu kadar keskin bir zeka karşısında ne yapacaklarını bilemiyorlar...

      Sil
  3. Bayıldım! Bayıldım! Bayıldım! Bu videoyu da ilk kez burada izledim, süperr!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de bayıldım bayıldım ve bir daha bayıldım :)

      Sil
  4. Bayıldımm! Süper yazı, süper video!

    YanıtlaSil
  5. Türk gençliği adına, olanları bir de senin gözünden ve kaleminden izlemek ayrı bir güven duygusu veriyor. ne mutlu bize ki gözümüz arkada kalmayacak. füsun - abdullah

    YanıtlaSil

Şimdiden çok teşekkür ederim :)

Katılımınız benim için çok önemli, her zaman beklerim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...