cS-1aIC7oVvN0DczzfhH1B8ToLI Orantısız Zeka Kullanımı Örnekleri-! ♥ Fesleğen ♥ !

4 Haziran 2013 Salı

Orantısız Zeka Kullanımı Örnekleri

Diriliş başladığından beri çapulcu kardeşlerimin zekası her gün beni kendilerine hayran bıraktı...
Elimden geldiğince toparlayabildiklerimle, dirilişimiz;
Her şey işte böyle başladı,



Her şeyin bir çözümü vardı, yeter ki sorunlar aşılmak istensin,



Gaz büyüme etkisi yarattı, her büyüdük, güçlendik,


Twitter belasından görüşlerini bildiren bir kaç marjinal oldu,




Medyayı aradık ama bulamadık,




Penguenlerin önemini anladık, 




Polisler kırk yılda bir festival yapmak istedi, yanlış zamana denk geldi,


Zaman zaman tepkimizi ortaya koyarken ağır silahlar kullanmış olabiliriz,


Ama biliyoruz ki festivalde yorulanları düşünen güzel insanlar vardı,


Park müdavimleri tepkisin koymaktan çekinmedi, 



Elimizden geldiğince festival tadında meseleyi anlatmaya çalıştık,


Basın varlığını gösterince böyle oldu, 


"Kendin yap" fikirlerine bir yenisi eklemeyi unutmadık,


Hep doğruları söyledik,


Kim olduğumuzu anlatmak istedik,


Kağıtlarla dile geldik,




Hiç bu kadar bir olmamıştık,


Herkes tepkisini en iyi bildiği şeyi yaparak gösterdi,



Hayatımıza giren yenilikleri benimsedik,


Konuşmak istedik ama kendimizi dinletemedik,


Başbakanımızı dinledik,
Ama bir şey duyamadık...


Büyük bir sınavdan geçtik,
 

Tarih yazdık,


Tüm fikirlerimizi özgürce ortaya koyduk,


Güzel ülkemin zeki insanları, aklınıza, yüreğinize sağlık...
Zekanıza kurban! 

11 yorum:

  1. Süper bir derleme çok beğendim eline sağlık...

    YanıtlaSil
  2. Gerçekten hepsinin zekasına, yüreğine kurban!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle...
      Üstelik bu yarısı bile değildir, daha neler var neler...

      Sil
  3. pelin yine ne güzel yazmışsın ya. okurken hem güldüm, hem ağladım. izninle paylaşıyorum yazını. eline sağlık :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek canım benim paylaş tabi sevinirim :)
      Teşekkür ediyorum ben de yapılanları gördüğümde yoğun duygu durumları yaşıyorum...

      Sil
  4. harikasın.
    ülkem insanının harikalığını anlatacak kelime yok zaten..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler...
      Kesinlikle, kelimeler o kadar kifayetsiz ki...

      Sil
  5. Çok güzel ,izniniz olursa ben de bazı fotoğrafları ve yorumlarınızı facebbok profilimde olan "bu halk bir harika dostum " albümünde paylaşmak isterim.Hepsi çok anlamlı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzin ne demek ben sadece naçizane yorumlarımı yazdım, esas olan gençliğin ortaya koydukları... Paylaşalım hepimiz, herkes duysun, görsün...

      Sil

Şimdiden çok teşekkür ederim :)

Katılımınız benim için çok önemli, her zaman beklerim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...