3 Temmuz 2013 Çarşamba

17

"Daha 17, 17, 17ymiş...." diyordu Teoman, ben de ofis masamda ezbere eşlik ediyor ve "17 olmak ne güzelmiş" diye düşünüyordum ki, Teoman'ın bu sözleri ilk söylediğinde daha 17 bile olmadığımı fark edince ne hissedeceğimi şaşırdım... 

Oysa daha dün gibi sanki walkmanimde sürekli Teoman kasetlerini dinlediğim günler...

Ah Teoman sen evlendin, ben evlendim kocaman insanlar olduk ama seni her dinlediğimde ben ortaokula dönüyorum sen de kapına gelen her kızla yatan bir rock star oluyorsun... 

4 yorum:

  1. Pelin çok tatlısın! :) Aynen benim için de öyle :) Kulaklıkları takıp, oynardım-döner dururdum evde... Ne güzelmiş o yıllar, bugün de sen götürdün uzaklara beni :) Sağolasın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel duygular yaşamanı sağladıysam ne mutlu bana :)

      Sil
  2. Merhabalar,
    Bloğunuzu yeni keşfettim ve çok beğendim. Sizi izlemeye aldım :)) Bana da beklerim: http://fatoscatadlar.blogspot.com/
    İzmir'den kucak dolusu sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. ahh ahh hangimiz büyümedik ki :)

    YanıtlaSil

Şimdiden çok teşekkür ederim :)

Katılımınız benim için çok önemli, her zaman beklerim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...