cS-1aIC7oVvN0DczzfhH1B8ToLI Yaz 2013-! ♥ Fesleğen ♥ !

26 Ağustos 2013 Pazartesi

Yaz 2013

Yaz "başladığından" beri, Temmuz olup bitip, Ağustos geldiğinden beri hep aynı şeyi söyledim "Ben hala Mayıs ayındayım, benim için halen yaz gelmedi..." Aylardır bir türlü yazın geldiğini, başladığını, sürdüğünü ve elbet bitmek üzere olduğunu kavrayamadım. Haziran - Temmuz bu halde geçmişken Ağustos hepsinden beter oldu. Az önce 26.08.2013 diye tarihi attığımda inanamadım. Ne zaman ayın bitmesine 5 gün kalmıştı? Diğer günler neredeydi? Mesela 12 Ağustos haftası neler yaptım? Kimleri gördüm? Neler hissettim? Hiç bir veri yok aklımda.

2013'ün hızına yetişemedim. O koşuyor bense sadece durup etrafıma bakıyorum sanki. Öylesine bir zaman farkımız var kendisiyle.

Eşzamanlanmam gerekiyor, "an"a dönmem, hissettiğim zamanla içinde bulunduğum zamanı eşitlemem gerekiyor. İyi ya da kötü değil bu fark sadece şaşırtıcı. Son üç aydır esasen sürekli geçen zamana şaşırıyorum. Ne daha kötü ne de daha iyi hissediyorum. Bir dönem hayat beni pek şaşırtamazken son aylarda sadece hızıyla aklımı başımdan almaya yetiyor.


İşlerim, yapmam gerekenler kalıyor, bekliyor çünkü bence halen bir sürü zaman var. Sonra bir bakıyorum geçmiş bitmiş, tükenmiş tüm zamanlar. Çok enteresan, kendimi nasıl hızlandıracağım bilemiyorum da. Hiç daha önce zaman benden önce akıp gitmemişti ki, hep beraber kol kola yürürdük, şimdi o bıraktı beni özgürlüğünü ilan etti ben halen daha yanımdaki rüzgarını o sanıyorum...

"Yıllar göz açıp kapayana kadar geçiyor, bir bakmışsın ki emekli olmuşsun. Günlerinizin kıymetini bilin." der ya yaşını anlatan sayıların büyüklüğüne şaşıranlar. Bahsedilen hızlı geçiş bu mudur? Yoksa o hızla geçen zamanda kaybolup bir anda yaşlanmaya mı başlıyorum? Yaşlanmak böyle bir şey mi a dostlarım? "Sene 2013, zaman akmaya başladı sevgili torunlarım bir daha da hiç durduramadım." mı diyeceğim acaba? Kırılma noktası denen şey bu mudur?

1 yorum:

  1. Aynı şeyleri hissediyorum ben de. Zaman o kadar çabuk geçiyor ki anlamıyorum. Ne zaman ağustosun sonuna geldik hiç anlamadım... Zamanla hep bir problemim vardı ama sanki 2013'ün yazında daha garip bir hız var. Aynı şekilde, bu iyi mi kötü mü hiç bilmiyorum... Umarım en kısa zamanda, zamanla yan yana yürürüz^.^

    YanıtlaSil

Şimdiden çok teşekkür ederim :)

Katılımınız benim için çok önemli, her zaman beklerim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...