cS-1aIC7oVvN0DczzfhH1B8ToLI Yirmisekizağustos-Fesleğen

28 Ağustos 2013 Çarşamba

Yirmisekizağustos

30'a doğru hızla gidiyorum ve kimse bu gidişi durduramıyor. Hal böyle olunca en güzeli gülmek ve mutlu olmak değil mi? Hele bir de kapının önünde sevdiklerini buluverince hayat daha eğlenceli oluyor... 

Yeni senemin kutlamaları bir gün öncesinden başladı, kahkahalarım erken çınlattı evimi, erkenden yedim bir sonraki yılın ilk tatlısını.
O zaman dedim ki kendi kendime yeni yaşım da hep böyle mutlu sürprizlerle dolu, sevdiklerim, seveceklerim hep yanımda, mutlu olsun, huzur dolsun... 

İyi ki doğmuşum sevgili okuyucu ben bu doğum günümü pek sevdim. 

4 yorum:

  1. Ne güzel süpriz, Yeni yaşında da hep böyle neşeyle gülersin inşallah.

    YanıtlaSil

Şimdiden çok teşekkür ederim :)

Katılımınız benim için çok önemli, her zaman beklerim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...