cS-1aIC7oVvN0DczzfhH1B8ToLI Kendimden alıntı-! ♥ Fesleğen ♥ !

8 Ekim 2013 Salı

Kendimden alıntı

Son zamanlarda buradan çok yazmasam da Facebook üzerinden yazarak dertleştiğim zamanlarda yine klavye üzerinden aklımdan ve kalbimden dökülenler oldu... 


Başı sonu önemli olmayan yazdıktan sonra aklımdakilerle karşılaştığım cümleler; 

"...sen bilmeyen adama dönüştükçe onlar da bunu hissediyorlar..."

"...hani artık düğünde annen de olsa senin kendi adına altın takman gerek ama ben hala takıyı annem takıyormuş benim yerime gibi yaşıyorum..."


"...patron egemen bir çalışma dünyası var..."


"...kimi zaman sadece bir teşekkür bile yetiyor ilerlemek içinama çoğu zaman o bile söylenmiyor..."


"...kişisel düğümlerim ve yarattıkları sıkıntı..."


"...böyle keyifsiz, iştahsız çocuklar gibiyim..."


"...içim eski kâğıtlarla doldurulmuş gibi suni ve buruşuk bir mutsuzlukla dolu; dönüp giden bir girdap içindeyim, kafamı çıkarsam nefes alıp boğulmaktan kurtulacağımı biliyorum ama o başı sudan çıkaramıyorum..."



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Şimdiden çok teşekkür ederim :)

Katılımınız benim için çok önemli, her zaman beklerim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...