cS-1aIC7oVvN0DczzfhH1B8ToLI #MümkünseEğer-! ♥ Fesleğen ♥ !

5 Kasım 2013 Salı

#MümkünseEğer

İlham verici başarı hikayelerinde her şeyin başladığı ve insanların o "yeter artık" diyip hayatlarını değiştirdikleri an var ya. 
İşte ben şimdi o anı yaşıyor olsaydım, öncelikle bilgisayarımdaki özel şeyleri depolar, sonrasında masamdakileri toplar, ceketimi sırtıma atar ve çıkar giderdim. 
Gittiğim yer kuaför olurdu. Saçlarımı kestirir, sarıya boyatırdım. 
Sonra marketten bir beyaz şarap ve vanilyalı dondurma alırdım.
Dondurmamı ve buz gibi olması için şarabımı buzluğa atardım.
Hazır mutfaktayken peynirli bir makarna yapardım.
O sırada sevdiğim gelirdi. 
Şarap içip makarnamızı yerdik.
Dondurma ile günü kutlayıp uyurdum. 
Ertesi sabah alarm sadece sevdiğim için çalardı. 
Ben kalkıp kahvaltımı hazırlar, kahvemi içerdim. 
Sonra da...

İşte sonrasını daha hazır etmediğim için şimdi bilgisayardaki şeyleri depolamak yerine bu sayfayı kapatıp işimin başına dönüyorum... 


İyi, mutlu ve huzurluyum.
Düşlüyorum, düşünüyorum, inanıyorum.
Derin bir mutluluk ve kabulleniş halindeyim, nehirle beraber akan bir bot gibi hayatın ritmi üzerinde, serin ve ferah yaşıyorum.
Sizi seviyor, kocaman öpüyorum!

3 yorum:

  1. Dinginlik fışkırıyor yazından Pelin , tam daldım gittim işe dönüyorum dedin. İyiydik yahu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) teşekkürler, dinginlik tam bu aralar hissettiğim şey aslında... bence de iyiydik, yazarken bana da iyi gelmişti ama dönücez işe mecbur :))

      Sil
  2. ne güzel, çok rahat, pamuk şekerden yapılmış bi yatakta uyur gibi :) :)

    YanıtlaSil

Şimdiden çok teşekkür ederim :)

Katılımınız benim için çok önemli, her zaman beklerim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...