cS-1aIC7oVvN0DczzfhH1B8ToLI Profesyonel Düşün-! ♥ Fesleğen ♥ !

21 Kasım 2013 Perşembe

Profesyonel Düşün

Hayatımda değişmesini istediklerim var,
Bunun için önce kendimi değiştirmeye karar verdim.

Önce düşüncelerimi ele aldım ve profesyonel düşünmeye başladım.
Bu yeni düşünce sistemimin iki sonucu oldu.

1- Profesyonel olarak düşünmeye başlamak,
2- Bir profesyonel gibi düşünmek...
Değiştirmek istedikleri olunca insanın hep o değişim isteyenlere odaklanıyor ve aynı kalması istenen, aslında memnun olunanlar gözardı edilmiş oluyor.

"Bu böyle olmaz." dedim ve önce sahip olduklarıma odaklanmak konusunda düşünmeye başladım. (Bu noktada yaşam kuzumun etkisi de yadsınamaz tabi ki) Burada devreye profesyonel olarak düşünmeye başlamak giriyor. Gerçekten düşünmek için emek harcamak gerekiyor. Neyi düşüneceğinizi planlamak, düşünmeyi düşünmek gerekiyor. Düşündüklerinize inanmaya çalışmak, çalışırken kendinizi inanırken bulmak. En basitinden istediğim ayakkabıyı neden istediğimi düşünürken bir baktım evdeki eski ama neredeyse hiç kullanmadığım bir ayakkabımda aynı görevi görebilir. Evet rengi "almak" istediğim renk değil ama sonuçta "var". Yok diye düşünmektense var diye düşünmeme sebep...

Olmayanlar var elbet ancak olanları da mutlaka görmek gerekiyor. "Yok"u değil "var"ı düşünmek, var olduğuna inandırıyor. Sevgi, sağlık, huzur hep herkes tarafından şükretmemiz gerektiği hatırlatılan ve varlığı için

Bir de işin "Bir profesyonel gibi düşünmek" kısmı var. Burada da devreye ne olmak istiyorsan o olmuş gibi düşünürsen olursun kısmı giriyor. Profesyonel iş hayatının bir parçası olmak istiyorsam bir profesyonelmiş gibi düşünmeye başladım. Mış gibi yapmak çok bilindik bir "kişisel gelişim" kuralı olup etkisi ispatlanmış olmakla birlikte yaparken zaman zaman kendinizden şüpheye düşmenize, motivasyonunuzun düşmesine zemin hazırlayabiliyor, o yüzden hedefinizden şaşmamanız ve sabırlı olmanız kilit nokta.

Bu aralar Instagram üzerinden sık sık dediğim gibi "Neyi yaşamak istiyorsan onu düşün, düşüncelerine inan ve inandığın kadar yaşa..."

Düşünün, hissedin, hayal edin ve yaşayın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Şimdiden çok teşekkür ederim :)

Katılımınız benim için çok önemli, her zaman beklerim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...