31 Aralık 2013 Salı

2013'ten 2014'e

Ne zaman başladığını anlayamadığım,
Yazın gelmesini beklerken Eylül'ün geldiği,
Ünlüsü, akrabası, aile dostlarına kadar geniş bir yelpazede kayıpların yaşandığı,
En sık hastane ziyaretinin gerçekleştiği, 
Koca yılda bir tanesi son dakika olmak üzere sadece üç güzel gelişmenin yaşandığı,
Garip, sevimsiz bir yıldı benim için. 

Son anda istediğim gibi bir işe girerek son sözü ben söylemiş olsam da 2013, seni sevmedim.
Her yeni yıldan yüksek beklentilerimiz olur ama bu sene 2014'e bu konuda çok iş düşüyor.
2013 gibi bir yıldan çıkarken 2014'ten beklenti her zamanki "yeni yıl beklentilerinin" çok üzerinde.


2014, hiç ummadığınız anlarda yüzünüzü gülümsetecek sürprizlerle karşılaşacağınız, huzur ve mutluluğunuzun mayalanarak çoğalacağı, beklentilerinizin gerçekleşeceği, hedeflerinizin yerini bulacağı, dilek listenizin tamamlanacağı, sevgiyle sarmalanacağınız, ilham dolu, sağlıklı bir yıl olsun...


3 yorum:

  1. Merhaba,
    Blogunuzu çok beğendim ve sizi takibe aldım.
    Sevgiler,
    Bende bloguma beklerim http://hayatimakyajla.blogspot.com/

    perşembe gunu hediye cekilişim var beklerim

    YanıtlaSil
  2. nıye ızleyıcı butonunuz yok ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar, izleyici butonuma sayfanın sağında duruyor...

      Sil

Şimdiden çok teşekkür ederim :)

Katılımınız benim için çok önemli, her zaman beklerim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...