27 Aralık 2013 Cuma

Bir taş attım kuyuya "tık" dedi...

Bir önceki yazımı okumuş olanlar daha başlıktan neler olduğunu çözmüş olabilir ama ben yine de uzun uzun anlatacağım...

Efendim biliyorsunuz ki ben bir süredir üçüncü iş arama sürecine girmiş ve aktif olarak iş arıyordum. Bu süreç diğer iki sürecimden farklı olarak daha güvenli ve sakin hissettiğim bir dönemdi. Daha öncesinde "Ne iş olsa yaparım, yeter ki iş olsun" gibi verimsiz bir düşünceyle ilerlemeye çalışırken bu sefer sadece severek çalışacağım bir iş ve çalışma ortamı olması konusunda titiz davranıyordum.

İki hafta önce perşembe günü bir başvuru yaptım, cuma günü aradılar ve pazartesi ilk görüşmeme gittim. Görüşmeyi önce kimseye söylemek istemedim ama son an aşağıdaki resmi çekip Instagram dostlarımla paylaştım.

Salı günü aradılar ve çarşamba günü tekrar gittim. Çarşamba günü görüşmeden çıkmış daha eve varamamıştım ki perşembe günü için yine çağrıldım. Perşembe günü de daha görüşme yerinden çok uzaklaşmadan referans bilgisi istendi. Cuma günü ses çıkmadı, biraz endişelendim, haftanın her günü konuşmaya alışmıştım. Hafta sonu hafif bir endişe, tatlı bir bekleyişle geçti. Pazartesi sabahı uyandığımda sadece gelecek habere odaklanmıştım. Bekledim, bekledim ve öğlen olduğunda gelen mail ile derin bir "oh" çektim. Evet başvuralı daha iki hafta olmadan istediğim şartlarda bir iş teklifi önümdeydi!

Perşembe günü işe başlayabileceğimi bildiren bir cevapla üçüncü iş arama sürecimi sonlandıran maili gönderdim. Bu gün yeni işimde ikinci günüm, mutlu ve huzurluyum.

Üçüncü iş arama sürecimin diğerlerinden farkını ve neler yaptığımı da bir daha ki yazıda anlatacağım...

10 yorum:

  1. oo hayırlı uğurlu olsun :)
    çok stresli bir dönem bu iş görüşme süreci..
    umarım uzun soluklu olur mutlu olursun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet stresli bir dönem, kısa sürede olup bittiğine mutluyum :)
      Çok teşekkür ederim...

      Sil
  2. çok sevindim pelincim ya. özellikle istediğin gibi ve zevkle çalışabileceğin bir iş bulmuş olmana! 2014 şimdiden güzel başladı senin için, öyle de bitsin. öperim çok kocaman :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim sağol, sanırım bu sefer oldu :))
      Yeni sene yeni yeni başlıyor benim için inşallah hep böyle mutlu yeniliklerle devam eder ;)
      Sana da şimdiden güzel ve mutlu yıllar dilerim tatlım, öpüyorum çok!

      Sil
  3. hadi hayırlı olsun bu sefer mutlu ol inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bu "sefer" inanıyorum mutlu olacağım ;) çok teşekkürler, öperim.

      Sil
  4. Hayırlı, uğurlu olsun; kolay gelsin...

    YanıtlaSil

Şimdiden çok teşekkür ederim :)

Katılımınız benim için çok önemli, her zaman beklerim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...