cS-1aIC7oVvN0DczzfhH1B8ToLI Minikler-! ♥ Fesleğen ♥ !

14 Temmuz 2014 Pazartesi

Minikler

Ah canım blog, güzelim blog.

Görüşemediğimiz şu uzun zaman diliminde hayatım ne de güzel değişti biliyor musun? Ailemize iki tane minik girdi, dünyamız değişti.
(Hayır canlarım, her uzun süre yok olan kadın blogger gibi hamilelik haberiyle geri dönmedim)

Önce günler 2 Şubat Pazarı gösterirken, uzun yıllardır hayalini kurduğumuz ama her seferinde "Ama..." ile başlayan bir sürü bahaneyle vazgeçtiğimiz bir fikri hayata geçirdik ve ailemize bir can kattık. Cavalier King Charles denen cinsin en güzel örneklerinden olan Kaju kızım yaklaşık altı aydır evimizin neşesi, hayatımızın enerjisi.


Onun gelişiyle hayatımız değişti... İyi ki geldi...





Kendisini İnstagram'da #kajuthedog etiketinden takip edebilirsiniz.

Ve bir sene önce aldığımız mantık şahanesi arabamızı satarak ruhumuzu doyuran başka bir miniği hayatımıza kattık. Turuncu Land Rover Defenderımızla artık doğa bir kontak uzağımızda. Minik oğlumla bizi şahane maceralar bekliyor...


Kendisini İnstagram'da #frkndefender etiketinden takip edebilirsiniz.

Miniklerimizle artık ailemiz daha doğal, daha içten ve biz gibi...

İşte böyle canım okur, seni, yorumlarını çok özledim.
Geri döndüğümü hissediyorum, söz arayı açmayacağım, yeni gelişmeler, aklımdaki fikirler, ruhumdaki heyecanlarla burada, yerimde olacağım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Şimdiden çok teşekkür ederim :)

Katılımınız benim için çok önemli, her zaman beklerim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...