13 Ocak 2016 Çarşamba

Nerdesin aşkım? Burdayım aşkım!

Anneliğin büyük sözlerini yeme sanatı olduğunu henüz hamile kalmadan öğrenmiş ve kendimi duruma hazırlamıştım. Henüz bu konuda çok skorum yok maşallah iyi ilerliyorum. Yalnız son bir haftadır Defne'ye sürekli olarak "Aşkım" derken yakalıyorum kendimi.

Yahu ben değil miydim çocuklarına "aşkım" diyenlere gıcık olan, ben değil miydim "ben aşkım demeyeceğim" diyen. Bendim tabi, ta kendisi.

Diyorum arkadaş, hem de böyle dolu dolu diyorum. Her dediğimde kendime sinir olup üç dakika sonra yine diyorum.

Aşkmış ama napiyim...

1 yorum:

  1. :) bende sinir oluyorum bu demek oluyor ki bende diyebilirim :)

    Hatta en çok ta erkek kardeşimin sevgilisi anneme aşkım diyince sinir oluyorum :D

    O ne demek öyle ya falan oluyoruz eşimle :D

    Sevgiler.

    YanıtlaSil

Şimdiden çok teşekkür ederim :)

Katılımınız benim için çok önemli, her zaman beklerim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...